marți, 14 iunie 2011

14 iunie "esti un bou!"

prima zi de munca dupa cele 3 de pauza a inceput cum este normal cu lungul drum catre depozit.

de obicei cand stau la semafor si este si statie de ratb langa mine nu obisnuiesc sa trag cu urechea la ce vorbeste lumea, fie ridic geamul, fie inaintez usor. azi intamplarea a facut ca am avut geamul coborat, radioul oprit si piciorul pe frana.
cum stateam eu asa linistit si asteptam verdele aud din senin langa geamul meu pe cineva ca zice clar si raspicat: "ESTI UN BOU! ESTI UN BOU!"
Clar in momentul ala am vrut sa stiu care e treaba si de ce as fii eu un bou.
Ma uit si vad pe refugiu un mos "hidratat bine" care se oprea langa fiecare barbat din statie si ii spunea clar in fata "ESTI UN BOU! si apoi isi continua drumul.
Va zic, cat am stat acolo 1-2 minute, nu a ratat nici unu :)))

concluzia:
Romania ramane in continuare o tara vesela !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu